1.10.2009

FLORMAR alışverişi





vespa girl make up ın yorumlarını okuduktan sonra aklımda bu farları deneme fikri kalmıştı. Geçen gün alışveirş merkezinde gezerken denk geldi denemek için yukardaki iki rengi aldım ve inanın bana çok beğendim. Şu fotoğraf çekme işini bi türlü kıvıramıyorum, hangi ışıkta hangi açıdan çekersem çekeyim olmuyor :( Makyaj malzemelerimi çekmeyi denedim; amanınn feci çıktı fotolar vazgeçtim :( kusura bakmayın artık :(

Neyse gelelim flormarın yeni 4lü farlarına ve kayısı yağlı göz makyajı temzileyicisine. Farların tanesini 7.95 tl ye temzileyicisi ise 8 tl ye aldım. Farların yapısı yumuşacıkkkk, renklerini çok güzel veriyolar ve hafif parlaklar...Fırçaya gelmesi için bi dokunuş yetiyor, uygularken dökülmüyorlar yüzüneze gözünüze....Ben çok beğendim tekrar yolum düşerse diğer renkleride toplıcam. Flormarın yeni serisinden ciddi ciddi hoşlanmaya başladım.

Göz makyajı temzileyici diskleri de ölesine aldım ama çok beğendim. Çok pratikler. Sanırım makyaj temizlemek sadece bana ölüm gibi gelmiyor.Öyle üşeniyorum ki.. Sanki çok iş yapıyorum pamuk al temzileyici dök. Ben hiç tutturamıyorum temizleyici miktarını :) Bahaneye bak , sanırım tembelim. Neyse efendim benim gözlerim çok hassastır ama ona rağmen bu temzileyici disklerden çok memnun kaldım. Tekrar alırım hemde büyük bi zevkle. Çünkü içinde 80 tane var, iki taraflı ve nem miktarı gayet ayarında hem de 8 tl daha ne olsun :D


sevgiler almagester....

11 yorum :

  1. yerli ürün yorumlarını okumayı çok seviyorum
    eğer hem yerlisi hem uygunu varsa neden aynı işi görecek yabancı markalara servet ödeyeyim ?

    daha fazla yerli ürün yorumu olmaz m mesela pastel ( gerçi yerli mi emin değilim) onun swatchlarını merak ediyorum yapısını da ..

    YanıtlaSil
  2. cutie bunny haklısın canım :)yerli markalardan almayı bende çok seviyorum hemde memnun oluyorum bizim malımız diye. zaten yakında diğer yerli markalar hakkında da yazılar olacak...

    YanıtlaSil
  3. göz temizleyicisine bayıldım bende üşengeç birisiyim(ıslak göz makyaj temizleyici mendillerle idare eden yani:))...
    diğer far renklerinin arasında bu en güzellerii özellikle yeşillisi:)

    YanıtlaSil
  4. tatlı cadı sorma bu göz makyajı temzileyicilerinden stok yapcam bayıldım :D

    YanıtlaSil
  5. Güzelim lütfen böyle türk ürünlerini göstermeyi devam et, hepsini not ediyorum türkiyeye gittigim zaman alacagim ; ) Birde göz makyajini cikartma pamuklarini ben senelerdir kullaniyorum cok pratik oluyor!

    YanıtlaSil
  6. vivacım inşallah devam etcek :)cecile pastel gibi markaların çok başarılı ürünleri var, umarım sende memnun kalırsın..

    YanıtlaSil
  7. flormarın çoğu ürününü bende alıyorum, yakın zamana dek de hiç bir sorunum yoktu fakat yeni aldığım
    ''aqua stay on'' fondötenle ilgili sorunlarım oldu , tüpü sıkınca artık bol bol su akıyor içinden ardından fondöten çıkıyor kötü bir kıvamla , hiç memnun değilim ,flormara bir mail yazdım , bunu yalnızca şikayet maksatlı değil
    güvendiğim bir markaya durumu bildirmeliyim düşüncesiyle yaptım.Hatta bu durum acaba normal mi , nedir yani diye de sordum fakat kimse beni ciddiye alıp bir kısa cevap yazmadı.Bu da beni üzdü tabii.
    Fakat farların rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Kelebek atölyesi, bazı büyük kozmetikçilere haftanın belirli günlerinde marka temsilcileri gelir ve markaları, ürünler hakkında bilgi verir, şikayetleri değerlendirir. Eğer sen de Flormar temsilcisinin geldiği bir kozmetikçi bulur ve şikayetini anlatırsan sana yeni ürün temin edeceklerdir.

    YanıtlaSil
  9. farlar süpermiş güle güle kullan ilk fırsatta ben de deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  10. cok guzel bi renkmis makyajinida gordum bayildim ben bisey merak ediyorum pigment ne far ne farlar beni gozumu yakiyor acaba bu nasil bisey hassas gozler icin zararsizsa bu renkden almayi cok istiyorum harika bi paylasim teekkur ederm

    YanıtlaSil
  11. HEVESLI flormar urunleri cok guzel ozellikle goz farlari super gorunuyor gule gule kullanin

    YanıtlaSil