7.09.2009

sephora kapatıcı paleti




En sevdiğim kapatıcılardan biri bu oldu. Çünkü bu kapatıcı paleti ile her işi yapabiliyorum.

Yeşil renk ile burun çevremdeki ve sivilceden dolayı oluşan kırmızılıkları nötralize ediyorum, Leylak rengi ile aydınlık veriyorum mesela kaş altı yanak kısmına sürüyorum. Diğer iki bej rengi ise göz altına uyguluyorum. Kapatıcılığı ve yapısını seviyorum ben.

Fırçayla sürüp, elimle yada süngerle yediriyorum cildime. Fiyatı gayet uygun ve gram olarak da baya var :)

Bu tarz bi uygulamayı görebileceğiniz güzel bi çalışma :)

http://ricebunny.xanga.com/667217161/basic-concealer-tutorial/

sevgiler almagester....

6 yorum :

  1. ben de böyle bir palet arıyordum, fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  2. vaaavvvv!!!dahiyane birşey gibi benimde oramı buramı kapatmak gibi bir sorunum olduğundan.böyle birşeye acayip ihtiyacım var bende fiyatını öğrenebilirmiyim canım acaba?yarın agoraya gidicem alabilirim.

    YanıtlaSil
  3. sanırım 25-30 arası gibi bişeydi. öyle aman aman bi fiyatı yoktu :D

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzelmiş ya t-shop ta varmı dır acaba ?

    YanıtlaSil
  5. gerçektan çok güzel ya !

    YanıtlaSil
  6. tam aradığım sey ya türkiyede satılıyor mu bundan ?

    YanıtlaSil