5.09.2009

nonpareilboutique.com siparişim geldi :D





Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın :D

nonpareil boutique'den (siteye giriş ) sipariş verdğim nyx round lipstick siparişlerim geldi sonunda :D Tanesini 1.25 dolara aldım ama şu an 1.90 dolar , shipping 10 dolar....

Renk kodlarını yazacaktım ama süper zeki insan ben , kapakları birbirine karıştırdım ve hangi isim hangi rengi kodluyor bilmiyorum :D Sadece benim hatam yok ama bunda , be mübarek firma , kapaklara koyacağına rujun altına da bi renk kodu yapıştırıversene....Yani sipariş verdiğim renkleri biliyorum onları yazıyorum mecburen :( Renklere diğer bloglardan bakarak karar verdim çünkü sitedeki renkler ile gerçek renkler pek birbirini tutmuyor...

Rujların fiyat performansı çok iyi. Yumuşacıklar ve kalıcılar. Kesinlikle diğer renklerini de sipariş vereceğim...

Bu arada bir de % 5 indirim kodu koymuşlar zarfın içine ....

Renkler :
circe, rea, sunflower, eros, strawberry milk , thalia, indian pink, margeritta, frosted beige , cocoa, paris, pandora, B52, narcissus ve lousiana....


sevgiler almagester.....

8 yorum :

  1. çok tatlı renkler, güle güle kullanın,sitede baktımda o kdar güzel değişik renkler var kii.Bayağı bi sipariş vermek lazım.:) kesin karar verince danışmak isterim tabi önce size.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim güz çiğdemi , severek yardım ederim.. bende çok zor karar vermiştim :D

    YanıtlaSil
  3. ya nyx in ürünlerine bayılıorum ama internetten alşverişe güvenemediğim için adım atamadım bu olaya bakalım zaten bi başlasam topu dikicem şimdilk bakmakla yetiniim en iisi cnm güle güle kullan şeker gibi gözüküolar tam yemelik swatch da isteris

    YanıtlaSil
  4. Aaa ne salakça şey rujun altında yazmıyor mu?? Tam bir saçmalık! Ama olsun isimlerini bilmesen de renkler harika, güle güle kullan canım;) 2. fotoda 3. sıradaki indian pink galiba.. Emin değilim gerçi.

    YanıtlaSil
  5. Hey maş. bayağı bir almışsın :) Güle güle kullan bakınca içim açıldı süper renkleri :)

    YanıtlaSil
  6. sochic swachlar için amanım olmadı inan ama koyacağım en kısa zamanda :)

    just make up tşk ederim , bende sinir oldum , kırmızının kapağında beige yazıyo valla, düşün artık ne kadar karıştırdığımı :D indian pink mi bi bakayım

    aicha haklısın kötü dadandım ben bu nyx lere :D tşk ederm bu arada

    YanıtlaSil
  7. İlk fotoğraftaki 3. rujun rengi en sevdiğim renkler arasında.Çok doğal ve bir o kadarda zarif bir renk.
    Ama diğer seçimlerinizide çok beğendim...

    YanıtlaSil