8.09.2009

make up masala siparişi ( elf siparişi)

Bugün elimde dört tane kargo paketi ile kendimi bilgisayar başında buldum. Nerden başlasam bilemedim. Bir gün arayla 5 sipariş verince böyle topluca geliyor herşey :D

Elf siparişleri ile başlayayım dedim. make up masala sitesinden iki tane sipariş verdim. Biraz geç geldi ama geldi :)

Geç geldiği için iki tane hediye koyuvermişler. birer tane gloss bir tane de tırnak süsü...

Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın...




Studio line olmayan, normal serinin ürünleri güzel, fakat bir tane fırçasını beğenmedim. O da eyeshadow fırçası (geniş başlı fırça). Garip bi yapıştırıcı kalıntısı var :S neyse olur o kadar :D

Allıkların rengi ve kalıcılıkları güzel,ama çok ufaklar. Cream eyeshadowları yapısı far zemini olarak kullanmak için aldım ve kremsi yapıları çok güzel....Beklediğimden daha iyi çıktılar tavsiye ederim, 1 dolara bu kadar kalite fazla bile...:D

Bu ürünlerin tanesi 1 dolar. ...















Bu kargoda en çok elf studio line serisine bayıldım.Hem fırçaları hem diğer ürünleri hemde ambalajları çok çok güzel....Bu ürünlerin fiyatı 3 dolar...















***** Ucu eğik fırça elf değil avon ...

Swatch koyamıyorum çünkü ben nasıl foto çekeceğimi hala bilemiyorum, beceremiyorum bu işi, kötü çıkıyor. Yarın tekrar denicem belki güzel çıkar...


ACW, eco tools ve coastal scents siparişlerimi de yarın yazarım artık cicilerimi incelemek için sabırsızlanıyorum...:D


sevgiler almagester.....

28 yorum :

  1. Asi Piğrensess9/9/09 00:08

    Almagasterimmmm aldıkların muhtesem otesı bayıldımmmm resmennn cok guzellerrr hayranlıklar hepsını tek tek ınceledımmm :))
    cok sırınler mnık mınıkk :))
    dıger aldıklarını sabırsızlıkla beklıorummmm bebısımmm :)

    YanıtlaSil
  2. yeşil-kahve far muhteşem ötesi hoşmuş ve sadece 1$ şaşırtıcı :D güle güle kullan aldıklarını ;)

    YanıtlaSil
  3. tşk ederim arkadaşlar :) evet o farların yapılarıda renkleride çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Makyaj Cantam9/9/09 08:39

    güle güle kullaan:)

    bişi sorucam siparişi ne zaman vermiştin ve ne zaman geldi?

    benim 18 ağustos siparişim hala gelmedi de :(

    sevgiler,
    MC

    YanıtlaSil
  5. u.s sitesinden mi sipariş veriyorsun dolarla, türkiye'ye getirmiyorlardı ya nası yaptın da yaptın?

    YanıtlaSil
  6. luppiiiii seninkilirdee çok güzelmişş yeşiili pembeli olana bayıldım yaaaaaaaaa...bende az önce strawberryden sipariş verdim sekiorum ofisteee mutluluktan=)=)

    YanıtlaSil
  7. bende tam onu araştırıyodum.benimde 18 ağustos yollanan siparişlerim gelmedi.:( Merak ettim artık.Acaba sizin ne kadar zamanda geldi.
    Ürünleriniz çok güzel güle güle kullanın.Elf studio line serisi gerçekten muhteşem görünüyor.Sanırım bende alırım.Hele siparişim bi gelsinde, ilk kez yurtdışından aldığımdan belkide fazla meraklanıyorum.:)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan hepsini cnm, ben de studio serisini çok merak ediyorum..sorulmuş ama ben de sorayım 1 dolara nerden aldın cnm uk sitesinde 1.5 sterlin de o yüzden sordum.

    YanıtlaSil
  9. ırazca--güz çiğdemi ben ta 10 ağustosta vermiştim siparişi, baya geçe geliyo sanırım.mail geldi gecikme olabilir kendim paketliyorum falan filan diye, ondan geç geliyomuş.

    kibele--hevesli bardak , bu sitede yani make up masala sitesinde elf ürüleri dolar üstünden satılıyor :d sterlin derdinden kurtulduk yani :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş o zaman :) peki kargosu ne kadar canım?

    YanıtlaSil
  11. Sterlin olayını çözmeniz süper olmuş güle güle kullanın :))9

    YanıtlaSil
  12. ben de internetten alşverş yapmak istiorummmmm:((((( ama güvenemiyorummm:(((güle güle kullan tatlım.nars ın duo blushnun bayaaa bi benzerini yapmş elf hehehe:)

    YanıtlaSil
  13. harika ürünlerin güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  14. kibele, kargo standart sanırım çünkü iki sparişimde de 5.95 dolar shipping diyo.

    sochic ,zaten bu tarz sitelerde paypal ödeme yapıyosun , güvenli oluyor. değilse bende çok bilinmedik sitelerden alışvrş yaparken çekiniyorum.

    pearl-bayan denizci -sochic tşkler kızlar :)

    YanıtlaSil
  15. teşekkür ederim almagester, baya iyiymiş shippingi de ayrıca dolar oldugu içinde daha süper :)

    YanıtlaSil
  16. ben bu siteye aşık oldum yaw elf ürünleri çok daha ucuza geliyor bu güzel site için tekrar teşekkürler almagester :))

    YanıtlaSil
  17. rica ederim kibele ve bayan denizci :)

    YanıtlaSil
  18. ne şeker şeyler bunlar Hacercim bayıldum,fiyatlar da süper! Annemler kredi kartıyla internet alışverişi yapmama gıcık olmasalar daha süper olacak ama:)))

    YanıtlaSil
  19. canım ben de 2 gün önce bu siteden(makeupmasala) elf siparişi verdim, ama 2 gündür processing yazıyor durumunda kargolanmamış yani hala, sende de mi böyle olmuştu? bir de tam olarak kaç günde gelmişti siparişin?

    YanıtlaSil
  20. kibele canım bende de öyle oldu ta kaç gün sonra kargoya verildi diye mail geldi. bu sitede kadın kendisi paketlediği için geç sürüyormuş, yani bana gelen mail de öyle yazıyordu. merak etme :)

    YanıtlaSil
  21. tamam canım sağolasın :)

    YanıtlaSil
  22. hacercim kk dan arzu ve seni o kadar çok takip ediyordum ki acaip mutlu oldum.
    ben bu siteyi anlamadım nasıl alışveriş yapılıyor ürünler nerde

    YanıtlaSil
  23. Hacer'cim yukarıda ismim çıkmamış.siteden alışveriş yaptım ama kargo için herhangibir seçenek ya da not bırakılıyor mu acele cevap verirsen hemen mail atayım.FEdexe falan verirler bi de :))

    YanıtlaSil
  24. HEVESLI cok muhtesem goruntuler zate elf urunleri gercekten cok guzel kaliteli birde fotograflardaki yansimasi mukemmel olmus gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  25. HEVESLI elf urunleri cok guzel fiyatlari uygun kalitesi guzel ambalajlari itinali arkadasimda almisti cok guzel ayarlanmis paketler gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  26. merhabalar. sizlerden özenip ben de bu siteye sipariş verdim ayın 14ünde ama hala processing yazıyor. sizin nasıl olmuştu bu durum? ilk siparişim olduğu için meraklandım biraz:) şimdiden teşekkür ederim.. sanem

    YanıtlaSil
  27. cok tesekkurler ilginc

    YanıtlaSil
  28. Artık makeupmasala satış yapmıyor mu? =/

    YanıtlaSil