6.09.2009

inglot makyaj fırçaları





Resimlerin büyük halleri için üstüne tıklayınız :)

Kullandığım makyaj fırçalarnın bazı ise inglot. Ben hiç mac fırça kullanmadım ( acıların çocuğu gibi oldu :D ). Zaten makyaj ürünlerine falan düşkünlüğüm bir iki yıldır var ve mac fırçaların fiyatı malum. yeni mezun biri olarak işe girersem sanırım ilk işim mac almak olacak :D çok profesyonel değilim makyaj konusunda, sadece alıyorum,takip ediyorum. Gün içinde neredeyse sıfır makyajla geziyorum.

Neyse gelelim fırçalara. Nette okuduğum kadarıyla mac , bobbi brown, shu umera ve inglot gibi markaların fırçaları aynı fabrikadan çıkıyormuş.(inglotun sahibinin yalancısıyım ). Bunu inglottaki uzmanda söylemişti.

5 far fırçasınından inanılmaz memnunum. Allık fırçası da süperrr, yumuşacıkkk ,bayılıyorum ona :D Hepsi hayvan kılından , yıkama ile falan dökülmedi hiç kılları. Fiyatları çok da ucuz değil ama mac e oranla daha makul diyebilirim.

sevgiler almagester...

5 yorum :

  1. Inglotun bende de bir kaç fırçası var ve hiç hayalkırıklığı yaşatmadılar bana.

    YanıtlaSil
  2. bende bodyshop artnet innova gibi marklar var ve onlara nazaran cidden çok kaliteliler :)

    YanıtlaSil
  3. benim fırça çeşitlerimin arasındada bir kaç eksiğim var,yakın zamanda Forum Bornova'ya gitmeyi düşünüyorum ilk uğrayacağım yer ınglot olucak:)

    YanıtlaSil
  4. :) ben ne zaman girsem bi fırça almamak için zor tutuyorum kendimi

    YanıtlaSil
  5. merhaba rıca etsem bu fırcaların kullanımı hakkında bılgı verırmısın? bırde hayden panettiere'nin makyajını cok begenıyorum yeteneklı ellerınle bır videosunu yaparsan coook sevinirim

    YanıtlaSil