4.09.2009

Garnier Saf ve Temiz 3ü 1 arada

Herkese merhabalar,

Bir süredir cildimde aşırı yağlanma ve parlama problemi yaşıyordum.
Garnier Saf ve Temiz 3ü1 aradayı ilk duyduğum günden beri almayı istiyordum; ama bir türlü kısmet olmadı.
2 gün önce aldım ve hemen kullandım.
Kokusu çok güzel, temizleyiciliği iyi, parlamaları azaltıyor.
Yani, en azından bendeki etkileri bunlar.
Tüm gün yağlanan cildimi akşam biraz jel ile dairesel hareketler yaparak temizliyorum ve üründen çok memnun kaldım.
Tavsiye edilir ^^,



10 yorum :

  1. benim ergenlikte olmayan sivilcelerim 29 umda çıkmaya başladılar. sanırsam makyajdan ve ben clinique ürünlerini kullanıyorum. garnier testerı evden buldum ve bi deniyim istedim. o günden beridir diğer ürünlerden çok onu kullanıyorum ve daha iyi geldi sanki. toparladı yağ oranını fiatı aşırı uygun herkese şiddetle tavsiye ederim. bu kadar iyi olabileceğini düşünemezdim.

    YanıtlaSil
  2. hacercim bloğunu yakından takip ediyorum.bende henüz yeni blogçulardanım:)bende Garnier'i almayı düşünüyordum fiyatıda gerçekten çok uygun:))))tavsiyen için çok teşekkür ederim hemen ışık hızıyla alacağım akşam iş çıkışı!! moccuuukkk:)))

    YanıtlaSil
  3. bi ara her dergiden çıkmaya başkamıştı bunun testerleri // ben de stok yapmıştım // 2şer kullanımlık yetti her biri ve çok memnun kaldım ama ben şu an l'oreal pure zone'u kullanıyorum ve gerçekten memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. harika, tamda aradığım şey.Akşama doğru hele alın kısmım ayna gibi oluyo nerdeyse.Denemeye değer.teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. hacercim mesaj çektim geldimi cvp wermedin de
    cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. hoy bunu bende kullanıyorum çok güzel yaf

    Birde bulabilirsen şampuanlarını dene aşık olacaksın

    YanıtlaSil
  7. ben çok memnunum bu üründen..
    3-4 aydır kullanıyorum.faydasını gördüm..

    YanıtlaSil
  8. bir damla bakım10/10/09 23:22

    ılk defa bugun aldım sımdı kullanıcam.umarım memnun kalırım .

    YanıtlaSil
  9. Ürünü bugun aldım kullandım ve sıyah noktalar gıttı bıle ınanamadım . devamlı kullaırsam dahada ıse yarayacagını dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  10. Blogunuzu yeni keşfettim ve önceden çok şey kaybettiğimi farkettim :) Garnierin bu ürününü kullanıyorum ve suan yeni kullanmama ragmen siyah noktalarımın azaldığını farekettim. Birde garnier bb krem sanırım renkli bir nemlendirici ve almak istiyorum . Bu ürün hakkındaki bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil