9.09.2009

eco tools fırçalar





Uzun zamandır beklediğim eco tools fırçalarıma kavuştum. Fırçalar biraz ufak ama çok yumuşaklar, yıkadım kıl dökmediler ve dökecek gibi değiller.
Bu arada 11 dolara aldım sanırım :D

Nereden aldığımı yazmıyorum çünkü bu fırça ile tanışmam Araştıran sayesinde oldu ve Araştıranın müsadesi olmadan yazmak istemiyorum. Bu fırçalar nedir ne değildir ve nereden alınır ,bununla ilgili ,Araştıranın yazısını okumanızı tavsiye ederim.( tık tık 1) ( tık tık 2 )

Eğer sizde biliyorsanız yorumlarda site adını yazmamanızı rica ediyorum. :)


sevgiler almagester....

8 yorum :

  1. Ben araştırandan öğrenmedim ama adresi kendim keşfettim he he :)))

    fiyat tam 11.75 sizde güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim kızlar , bende kendim buldum ama bu markayı araştırandan duyduum için yazmadım :)iyi günlerde kullan bayan denizci :)buarada kesinlikle tavsiye ederim. everday fırçalarına benziyor yapısı.

    YanıtlaSil
  3. bende alicim inşallah birkaç gün sonra :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan hacercim bende yeni sipariş verdim.kaç günde geldi acaba? gerçi bilg bozukmuş belki yorumumu görmezsin ama yine de bi sorayım dedim.

    YanıtlaSil
  5. eco tools u bende yenı duydum gayet ıyı makyaj fırcaları bayıldım : )

    YanıtlaSil
  6. Neden sır gıbı saklanıyorkı bu sıtenın adı anlamadm bız sızlern bolglarını neden sureklı takıp edyorus faydalı bılgıler ogrenelm neyı nerede nasıl bulalaoım dıye degılnmı ılgınc olmus bıraz b

    YanıtlaSil
  7. bencede neden sır gibi saklanıyor site ismi limited edition değil sonuçta bizimlede paylaşın amaa :(

    YanıtlaSil