5.09.2009

Bodyshop saç ürünleri



Bodyshopun bir çok saç ürününü kullandım ama en sevdiğm ortadaki brazil nut maskesi oldu. kokusuna bayılıyorum, saçlarımı yumuşacık yapıyor ve ertesi gün bile saçımda kokusu kalıyor. Hemde pek bereketli :D

Amlika saç sütünü ise banyodan sonra saçımı tararken ve kruturken kullanıyorum. Öyle ahım şahım bi ürün değil bence yada ben farkedemedim.

Ballı şampuanı da çok beğendim, kıvamı çok yoğun, azıcık kullanmanız yetiyor. Kokusu çokkk güzel, ml si baya var :D Saçlarınızda boya varsa iyi gelebilecek bir şampuan, çünkü benim saçlarımda röfle var ve yumuşacık yaptı saçlarımı.

Bunun yanında eğer saçlarınızda yağlanma sorunu var ise, ısırgan özlü şampuanını şiddetle tavsiye ederim.

sevgiler almagester.....

7 yorum :

  1. brazil nut saç maskesini çok duydum ben de ama denemeye korkuyorum çünkü saçım hem yağlı hem sert :) saçta yağlanma yapıyor mu yoksa sadece yumuşatıyor mu??

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mrb ece, benim saçlarım da yağlı ve özeliklle uçları sert. ben diplerine değdirmeden uyguluyorum. yani uçlara ve saç boylarına sadece :) umarım sende de işe yarar

    YanıtlaSil
  3. bnm de gözüm kayıp duruo yarın alabilirim sanırım maske ve ballı şampuanı genel anlamda memnun kalmş herkes offff böle göürnce sizi nası gaza geliorummm haksızlık buuu daha dün seaweed serisinden bişiler almakla yetinip çıktım aklım hala orda:)

    YanıtlaSil
  4. sochic, eğer hala indirim devam ediyorsa saç ürünlerinde bir dene derim :D

    YanıtlaSil
  5. ben de aktardan ballı sampuan almistim sisesi fln da ayni dmk ki body shopunkini taklit etmisler:)

    YanıtlaSil
  6. :)) demekki aktarlarda gidip geliyo bodyshopa :D

    YanıtlaSil
  7. aldım cnmmm maskeyi ve düzleştirici balsamı aldım indirim tam gaz devam ediodu bakalım en kısa zamanda denemem lazım:)

    YanıtlaSil