6.09.2009

ARTNET MAKYAJ FIRÇALARI



Büyük halleri için resimlere tıklayın :)

ARTNET'in makyaj fırçalarını uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Hele en baştaki fondöten fırçası, o kadar hor kullanamama ve temizlerken yer bezi gibi sürtmeme rağmen ne tek bir kıl döktü ne de yıprandı. Maske fondöten ne varsa bu fırça ile sürüyorum..Birde yumuşacıkkk...18-20 gibi bişeydi sanırım fiyatı

Açılı fırçayı ise neredeyse her allık sürmemde kullanırım .. Yumuşacık, kılları sık, allığa bir defa dokundurmak yetiyor hemen tutuyor, o da tek bir kıl dökmedi şimdiye kadar.

Uzun saplı kapatıcı fırçası ise yine aynı. Hem far hem kapatısı fırçası olarak kullanıyorum. Fondöten fırçası ve bunu bazen unutup temizlemiyorum bile, hala yumuşacık ve kılları sapasağlam..:D

Diğer iki far fırçası ise yine aynı şekilde çok memnunum. Sünger apllikatör ise hala yıpranmadan duruyor...:D ( İLK YIKAMAMDA DÖKMÜŞTÜ Bİ KAÇ TANE )

Yalnız bir tane kabuki tarzı küçük pudra fırçası var onu pek sevdğimi söyeleyemem....

Fiyatları gayet makul bir fırça markası artnet, ykm de, watsons da ve eğer ankarada yaşıyorsanız pino parfümerilerde bulabilrsiniz...

sevgiler almagester.....

4 yorum :

  1. hacercım artnet fırcalarına bır kac kez bakmıstım dedıgın gıbı cok yumusaklar kesınlıkle alınabılır:)

    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. bu fırça meselesine ben de eğileceğim...

    YanıtlaSil
  3. güzel bilgiler...

    YanıtlaSil