1.08.2009

FLORMAR


Türk markaları içinde en sevdiğim markalardan biri Flormar... Eskiden bi pastel rujlar vardı bide flormar ojeler vardı :D Çok eski bir Türk markası olduğu için ürünlerinin kalitesine güveniyorum...



Kullandığım flormar ürünlerinin bazıları hakkında yazmak istedim..



Flormar Glosslar...












Bunlara bayıldım. Dokuları ve kalıcıkları çok güzel. Yapış yapış değil, tüpteki renkle dudağınıza sürdüğünüzde aldığı renk arasından dünyalar kadar fark yok.. Ve en güzel tarafı ise fırçalı olması.. Özellikle kırmızı olan super matte ye bayıldımmmm...Benim alışveriş yaptığım bi mağazadan çok uygun fiyata aldığım için renkleri toplamışım :D Çünkü 2.5 tl ye aldım. Şaka gibi .Başka yerlerde 10-12 arası ....



Farlar ...



Bunlara ne denir bilmiyorum, toz far mı pigmentimsi far mı,ama bunların ışıltısını ve fiyatını çok sevdim.Ben 1.5 tl gibi bi paraya aldım tanesini ama dışarda 7 falan.... Sanırım bi ara gidip yine toplayabilirim diğer renklerinide...










Bunlar ise yeni çıkan tekli farlardan. Yine bunlarda hep alışveriş yaptığım mağazada ucuza bulunca kaptıklarımdan... Renklere bayıldım, yumuşacık ve kalıcı vee eyladiyelik. kocaman... Sanırım diğer renklerini de alacağım :D Bunlar ilk aldığım zamandan kalma fotolar ( fotoğraf makinamı kaybettim )
bunları yerinden çıkartıp inglot indiriminden stokladığım paletlerden birine yerleştirdim ve cuk oldu :D









Bunlarda flormar dudak kalemleri;

Öyle ahım şahım bi kalıcıkları falan yok ama soldan ikinci sıradaki kalemi üçüncü alışım.. Bayılıyorum rengine, çok doğal duruyor, asansörlü olmalarıda diğer bi güzel yanı. Yine her zamanki gibi ucuza aldım, tanesi 1 Tl idi, görüldüğü üzere toplamışım :D









Şimdilik flormarla ilgili fotolar bunlar.Çünkü fotoğraf makinamı mezuniyet telaşıyla nereye koyduğumu bulamadım,bulursam yeni fotolar çekeceğim.Diğer ürünleri de ikinci bir başlıkta yazarım artık...




16 yorum :

  1. Neresi o uygun fiyata satılan yer merak ettim (:

    YanıtlaSil
  2. bende çok merak ettim.Hep farklı farklı fiyatlar sölüyolar :(

    YanıtlaSil
  3. Sana kaç kere dedim bana yolla o farları diye = P

    YanıtlaSil
  4. hacercim canın sağolsun hemencik yolluyorum :D

    YanıtlaSil
  5. ankarada iseniz, batıkent gimsa var, ordan alıyorum ben. flormar cecile golden rose standaları var ordan alıyorum hep, yani orjinaller. geöen gün cecilin paletini aldım, 4 far iki allık var, piyasada 24 falan ben 9 a aldım.

    YanıtlaSil
  6. hacercim 1,5 liraya nereden aldın izmirden o simli toz farlarıı bende istiyorum renk renk :)))))

    YanıtlaSil
  7. Esroshumsu Bornova merkezde bir kozmetik deposu var. Hükümet konağının hemen altında, oradan alabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. Anonymous22/9/09 01:03

    Alma gloosların numaralarını verebilirmisin renkler harikaa ;)

    YanıtlaSil
  9. cici kız27/9/09 00:23

    ben de bornovadanım. tam olarak flormarları aldıgın yeri ve adını söyler misin?

    YanıtlaSil
  10. glossların numarası yok ne yazık ki canım :(

    YanıtlaSil
  11. Anonymous3/11/09 23:02

    farların numaraları kaç acaba cok süperler

    YanıtlaSil
  12. ben istanbulda yaşıyorum..istanbulda bildiğim bi kozmetik deposu yok bilen vrsa ve yzarsa çok sevinirim:)Hacercim blog'un süper bu arada:):)

    YanıtlaSil
  13. ben batıkent gimsaya gidicem almak için(: hala satılıyordur değil mi?

    YanıtlaSil
  14. bende istiyorum bu ürünlerden ama bu kadar uygun fiyata bulamıyorumm.banada yardımcı olun lütfen:( blogun süper sürekli seni takip ediyorum yeni makyaj denemelerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Flormar tekli farları nasıl kutusundan ayırıyorsunuz? bilgilendirirseniz çok sevinirim =)

    YanıtlaSil
  16. satılıor cnm gmsada ggt al

    YanıtlaSil