7.08.2009

Dior Catwalk Trends

Dior'un bu seneki makyaj trendleri arasında Catwalk adı verilen,
aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz tarzda makyajlar yer alıyor.
Daha kadınsı, daha wamp, gözleri daha belirgin tutan bu makyaj tarzını ben de kendimce denedim.
Örnek olarak aşağıdaki modeli seçtim.
Elbette onun kadar başarılı bir makyaj olmadı, ama benim çok hoşuma gitti.
Inglot turuncu ve kahverengi farları, Flormar beyaz farı ve Revlon takma kirpikleri kullanarak kolayca bu görüntüyü elde ettim.
Günlük kullanım için asla uygun değil, ancak çok özel gecelerde çok farklı olmak isteyenler kullanabilir.
Benim gibi farklı makyajları seven kişiler, günlük kullanıma uygun olmasa da bu tür denemelere bayılır.
Zaten yaptığım çoğu makyaj günlük kullanım için uygun değil.
Yalnızca deneme ve renklerle oynama amaçlı...

Sevgiler,
Hacer






9 yorum :

  1. oooo yine coşmuş bizim kız:)güsel olmş cnm tabiki de aynısını yapmşsın işte:)ya takme kirpiklere bayılıorum ben de mi alsam acaba cıkardıktan snra deforme olmuomu tekrar tekrar kullanmada sorun yaşanıomu tatlım?

    YanıtlaSil
  2. Sochic canımcım ben taa mezuniyetim için almıştım, tekrar tekrar kullanıyorum hiç sorun olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş, eline sağık (:
    Benimde hoşuma gidiyor böyle uygulamalar denemek (:

    YanıtlaSil
  4. anladım cnm cok güsel durmuş ama sen de:)

    YanıtlaSil
  5. Hacercim öncelikle yeni burnun çok hoş olmuş onu belirtmeliyim. Ardından yaptığın makyaj da çok değişik ve güzel eline sağlık.
    Makyajçantama yazdığına göre inglota gidip benimde çok almak istediğim alanları deli gibi kıskandığım jel eyeliner alacakmışsın:) Şimdi İzmir'de olmak vardı :(

    YanıtlaSil
  6. Nihalcim keşke burada olsaydın, beraber alışverişe çıkardık = )
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. hoşuma gitti böyle bir makyajı evde denemek aklıma bile gelmezdi =) eline sağlık canım.. eğlenceli olmuş ;)

    YanıtlaSil
  8. Ben beğendim valla,üstelik orjinalinde bir sürü photoshop rötuşu da vardır,seninki bu haliyle gayet başarılı,eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil