14.08.2009

Cennetteyim sandım

İşte geldimm burdayımm
Ben bu işte ustayımm gibi bir iğrençlik yapsam yazının geri kalanını kaç kişi okur acaba = )))

Efendiiim uzun ve güzel bir günün ardından karşınızdayım.
Sabaha kadar uyumak için zorladım kendimi,
ama heyecandan uyumak ne mümkün = )

Zorlaya zorlaya saat 7'ye kadar yatakta kaldım.
Kalktım hazırlandım, otobüse bindim ve
görüşmenin yapılacağı ilk okula gittim.
Ayrıntıları geçiyorum, genel olarak orta şeker, kötüye yakın bir görüşmeydi.
Beni işe alırlarsa en büyük şok olur bana = )

Burada bir virgül koyup ne giydim, saçım, makyajım nasıldı bunun fotoğraflarına geçiyorum.
İşte kıyafetim :


Ve işte saç & makyaj :


Ardından diğer iş görüşmeme gitmek için yola çıktım.
Balçova Agora Alışveriş Merkezi'nin tam karşısındaydı etüt merkezi.
Benim görüşmeme yaklaşık 1 saat vardı.
E bu fırsat kaçar mı ?
Daldım hemen AVM'ye
İlk durak yıllardır gitmek istediğim, ama bir türlü nasip olmayan
SEPHORA'ydı. İsmi bile yüzümü güldürüyor = )


Aman Allah'ımm
Burası cennet olmalıydı
İlk kez Sephora'ya giden, benim gibi makyaj delisi bir kız hayal edin.
Ya da durun durun, ben size anlatayım = ))

Gözüm döndü resmen = )
Hemen bir görevliyi esir aldım, ki kendisi çok sevimli, çok ilgili ve çok saygılıydı. Artı çok sabırlıydı, onca soruma yanıt verdi = ))

Too Faced ile başladım, Nars ile devam ettim.
Yves Saint Laurent, Guerlain, Shiseido, Clinique, Sephora, ... devam etti.

Allah'tan bilerek yanıma yüklü miktarda para almadım.
Çünkü gözüm o kadar dönmüştü ki, bir servet harcayabilirdim = ))

Ama ben neler aldım ???

Sephora Isıtıcılı Kirpik Kıvırıcı


Ve Sephora Transparan Far Bazı



Fotoğrafların kaliteleri için özür dilerim öncelikle.
Akşam fotoğraflarında hala başarılı değilim.

Tek tek ürünleri inceleyelim :
Önce kirpik kıvırıcı
Nasıl oldu da aldım bunu ?
Ben Sephora'daki normal metal kirpik kıvırıcılarını inceliyordum.
Benimle ilgilenen bayana konu hakkındaki fikrini sordum.
O da hemen bana ısıtıcılı olanı gösterdi.
Kendisinin de bundan kullandığını ve çok memnun olduğunu söyledi.
Neden ısıtıcılı diye sordum.
Diğer kirpik kıvırıcılarının, yani metal olanların baskı yaparak kirpiklerin zedelenmesine, kırılmasına neden olduğunu söyledi.
Kirpiklerin çok çabuk şekil aldığını, bu ısıtıcının çok hafif ısınarak kirpiklere zarar vermeden, kolayca şekil verdiğini söyledi.
Bu sözler aklıma çok yattı, uzunca düşündükten sonra almaya karar verdim.
Eğer iade etmek istersem alacaklarını da söyledikten sonra tamam dedim ve hemen sepete attım = )

İşte ürün fotoğraflarımız :


Ürün bir ince pil ile çalışıyor.


Kutuda bir de kapak var.


Pili takıp on moduna getirdiğinizde 30sn içinde ısınıyor.
Isınıyor dediysem aman aman bir ısı değil.
Çok hafif bir ısınmadan bahsediyorum.

İyi güzel de sonuçlar nasıl ?
Buyrun fotoğraflara;




Hmm ben metal olanlardan hiç kullanmadım.
Bu nedenle onlarla kıyaslama yapamam.
Kirpiklerdeki etkisi böyle, sizin yorumunuz nedir ???

Ha bir de şu var.
Tesadüf mü dersiniz, yan etki mi bilemiyorum.
Ürünü kullandıktan 5dk kadar sonra gözümü makyaj temizleme sütü ile temizlediğimde pamuktaki kirpiklerim = ((


Ve son olarak da fiyatı : 39,9o TL


Gelelim diğer ürünümüze...
Far bazı almak istediğimi önceki yazımda yazmıştım.
Yine benimle ilgilenen bayana konu hakkındaki fikrini sordum.
Fiyat olarak da, kalite olarak da bana Sephora'nınkini önerdi.
Ben de hemen aldım tabi = )

Ürünümüz :


Ürün transparan ve ciltte renk bırakmıyor doğal olarak.
Çok hafif bir ışıltısı var.
Peki ama ürün nasıl ?
İşte yine fotoğraflar :


Sanırım renklerin yoğunluğu, parlaklığı yeterince görünüyor.
Bu ürünü aldığıma çok mutluyum.
Çünkü ihtiyacımdı ve iyi bir ürün ile giderdim.
Fiyatı: 14,9o TL


Sephora'da inceleme imkanı bulduğum bir diğer marka ise Cargo Cosmetics.
Açıkçası ben bu markayı ilk defa duydum.
Ama ürünlerine BAYILDIM !!!
Özellikle seyahat için olan ürünlerine...

Mesela bir kutu içinde iskambil kağıtları gibi onlarca kart olsa,
Bu kartların her birinde farlar olsa, ne derdiniz ???
Nasıl mı ?
Her bir far, kartların üzerine koyulmuş ve üzeri koruyucu bir bant ile kaplanmış.
İster tek seferde, isterseniz birkaç seferde bu farları kullanabiliyorsunuz.
Farların yapısına, renklerine, pigmentlerine bayıldım...

Bir diğer seyahat için özel ürün ise rujlar.
İlaç kutusu gibi görünüyor ilk başta gözünüze.
İstediğiniz rengi, istediğiniz zaman, taşıma, bozulma derdi olmadan kullanıyorsunuz.


Vee benim en takdir ettiğim, en yaratıcı bulduğum ürün.
Ünlüler adına üretilmiş bu özel seri rujların kılıfları tamamen mısır püskülünden yapılmış ve kılıflardaki tohumları görebiliyorsunuz.
Ruj ve tohum ???
Ne alaka diye düşünenlere cevabı hemen vereyim.
Rujunuz bittikten sonra, kılıfını toprağa gömüyorsunuz ve bu kılıftan çiçek yetişiyor.
Doğaya ne kadar saygılı, ne kadar düşünceli bir hareket.
Takdit ettim doğrusu !




Ardından diğer iş görüşmesine gittim.
Oldukça sıcak bir ortam ve sıcak kişilerdi.
Ücreti, çalışma koşullarını konuştuk.
Karşılıklı düşünmek için biraz zaman istedik.
Haber bekliyorum.

Eveet geldik bu uzuuuun yazının sonuna.
Destekleriniz için çok ama çok teşekkürler.
İyi ki varsınız, sizi seviyorum.

Sevgiler,
Hacer

13 yorum :

  1. hayrlı olsun tatlım görüşmen inş istedgn gbi olur herşey:)aldıklarını da güle güle kullan.far bazı bnm de ne zamandr aklmda ama nedense bi trlü alamadım sephor hoş görünüyor aklımda inglot ya da beyu vardı ama bu da iimiş fiyatı da uygun bakmak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah sana tamamen iyileşmişsin. İş görüşmeleri malesef böyle. Ben de gide gele gide gele artık nasıl davranmam gerektiğini öğrendim. Öyle kötüye yakın diye düşünme ummadık yerler gelecek sezon için bile geri dönüş yapabiliyor... Ama görüşmeye giderken makyajının sadeliği hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Anonymous15/8/09 10:38

    hayrlı olur ınsallah ıs gorusmen tatlım bende bu far bazından alamk ıstıyorum artık ne ara cıkar alırım bu uyusukluumdan bılmıyorum ama gıderım bı ara ya sende gule gle kullan tatlıskom ebısım ))

    YanıtlaSil
  4. İnşaallah görüşmenden olumlu sonuç çıkar. Aldıklarını güle güle kullan. Rujum bitince çicek açıcak dese biri deli derim vallahi çok yaratıcı :D

    YanıtlaSil
  5. canım iş görüşmelerinden olumlu yanıtlar alırsın inş farın çok güzel

    YanıtlaSil
  6. ruj fikri çok yaratıcıymış cidden :)

    ve ben parfümeriler içinde en çok sephora'yı seviyorum // alışveriş yapmak ve ürün denemek orda daha rahat // bide orda yes to carrots diye bi şampuan var yeni aldım ve çok memnunum // fiyatı 30 tl // bi dene derim ;)

    YanıtlaSil
  7. bir insan kaymaklarcı olarak bu görüşmeyi kaçırdığıma üzüldüm... ne yazık ki çoğu zaman görüşmeler karşındaki insanın anladığı oranda iyi geçiyor, profesyonel anlamda doğru olarak bu işi bilen az olduğundan karşındakinin moralini bozup bırakıyorlar... en son ülkemizin en kurumsal firmalarından birinde karşısında görüşme boyunca esneye bir ik cı ile mülakat yaptı arkadaşım düşünsene belki cv nin bir kez onlar tarafından değerlendirme şansı olacak onu da böyle harcatıyorlar... neyse her zaman derim ki hayırlı olan olsun gerisi gerçekten hikaye...
    bu arada aldıkların süper güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. ahahahaha bi an dusundum de, makyaj delısı kız sephorayı gorunce ıs gorusmesını kacırdı :)) cok guldum ya... hepımız boyleyız dımı :)

    gule gule kullan canım, bazla farların rengı ne kadar guzel ortaya cıkıyor dı mı :)

    ah bır de umarım ıs gorusmesı sonucu olumlu olur!

    YanıtlaSil
  9. Sochic bence de bir bak canım. Ayrıca teşekkürler = )

    Vespacım umarım dediğin gibi olur. İlk seferin tecrübesizliği ile çok kekeledim = ))

    Ebişim çok teşekkürlerr

    Aicha! çok teşekkürler, fikir gerçekten yaratıcı değil mi = )

    zuzu günlüğü çok teşekkürler canım inşallah

    Fashioncholic Girl tavsiyen için teşekkürler, bir dahaki gidişimde kesinlikle bakacağım.

    e hali, o kadar haklısın ki...

    caramelim = ))) ben de çok güldüm = ))) teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. far bazını aldım bebeğim rengi göstermesi bakımından yüksek puan aldı benden bakalım göze sürünce farı tutabiliosa ve far çizgi çizgi olmuosa yeme de yanında yat bu minişin.sen denedin mi gözünde sorun var mı?

    YanıtlaSil
  11. Denedim canım, süper bir ürün. Makyajım akşama kadar bozulmadan dayandı. Benden tam puan = )

    YanıtlaSil
  12. ÇITıRTı14/11/09 14:42

    ben metal krpik kıvırıcıyı hergün kullanıyorum çok memnunum mutlaka sende denemelisin fiyatı da gayet uygun 2-3 lira birşey =)

    YanıtlaSil
  13. waoow dedim gerçekten hemencecik gidip far bazı almalıyım :)

    www.kedili-modaevi.blogspot.com

    YanıtlaSil