26.07.2009

STRAWBERRY

Yurtdışından kozmetik ve bakım ürünleri satın alanların en aşina olduğu site sanırım strawberry.

Her şeyden önce güvenli bir site. Netten alışveriş yapmak her zaman risk taşır ancak strawberry en güvenilir sitelerden biridir.

İkinci en iyi özelliği ise, ürünlerin hepsinin orijinal olması.( tarafımdan ve çevremden defalarca test edildi )

Marka çeşidinin çok olması.Makyaj , cilt bakımı, saç bakımı ve parfüm olarak aradığınız birçok kaliteli markayı bu sitede Türkiye'deki fiyatının çok altında bulmanız mümkün.

Parfüm hariç diğer ürünlere kargo ücreti ödemiyorsunuz ve siparişinizi PTT üzerinden takip edebiliyorsunuz. Yok kargoya verildi mi , elime ulaşmadı ,ne zaman gelecek diye bi kaygıya düşmeden, siparişiniz ne zaman nerede öğrenebiliyorsunuz.

Siparişleriniz gayet güzel şekilde paketleniyor. Ancak yine de herhangi bozuk - kırık bir ürün durumunda, size yenisini gönderiyorlar. Ayrıca yanlış miktar çekimi söz konusu olursa kartınıza paranızı yatırıyorlar.

Bir de sanırım en güzel yanı ilk defa alışveriş yapanlara özel , ücretsiz çok güzel hediyeler yollanması ...3 ürünü tamamladığınızda %5 ekstra indirim yapılması ve her siparişte %1lik oranlarla bu indirimin devam etmesi. Bağlılık indirimi deniliyor buna. Tam bu noktada bir sırrımı söylemezsem içime sinmeyecek. Eğer ,aman bağlılık indirimi de neymiş diyorsanız ve o dönemki alışverişte ilk müşteriye özel hediyeler çok hoşunuza gittiyse ,benim yaptığım gibi, bir arkadaşınızın mail adresinden üye olup onun adıyla sipariş verebilrsiniz. Üstelik sürekli aynı kredi kartından ödemeniz önemli değil :D:D:D birazcık hile yapıyorum ama napıyım.

Her siparişinizde msj kısmına numune istediğinizi yazarsanız numune yolluyorlar. Ama marka belirterek yazmakda fayda var sanırım , çünkü durmadan dermologica jel numunesi yollayıp duruyorlar :D

Kısacası ben ve arkadaşlarım hiç bir sorunla karşılaşmadık. İnternet üzerinden alışverişin risklerini göze alabilyorsanız bu siteden çok güzel ürünler alabilirsiniz.



İyi hoş da nasıl alışveriş yapacağız?

Google'a strawberry yazdığınızda karşınıza çıkacak ilk sayfa ve devamı resimlerle aşağıdadır. Resimlere tıklarsanız daha büyük ve ayrıntılı görebilirsiniz....

Öncelikle çıkan ilk sayfada sol tarafta ülke seçmeniz gerekecek. Burada Turkey(Türkiye) ve sadece Turkey var. Siz bunlardan Turkey(Türkiye) ya da ülke bayraklarından Türk bayrağını tıklayıp ( böylece para birimi TL çıkacak ve site Türkçe olacak) alışverişinize başlayacaksınız. ....







Makyaj bölümünden herhangi bir markayı tıklayıp, sonrasında herhangi bir ürün için sepete koy diyoruz...



Alışveriş sepetimiz çıkıyor ve ödemeyi tıklıyoruz.....













E-mail adresimizi girip ödeme sayfasına ilerleyi tıklayıp devam ediyoruz....











Bilgilerimizi giriyoruz ....







Aynı sayfada altta gönderim yöntemini seçi tıklıyoruz...





Seçimimizi yapıp...







Ve siparişi gözden geçir, onayla diyoruz..

Devamında ise ödeme kart bilgileri girme kısmı var ama o bölümü koyamadım çünkü bilgilerim vardı... Umarım işinize yarar...



sevgiler almagester....





6 yorum :

  1. merhabalar aslında bu yorumu yazmıstım ama ya yayınlanmadı yada ben gonderemedim:)neyse tekrar sorayım:)strawberry ile gonderilen postalar eve geliyormu yoksa ptt den bizmi gidip alıyoruz?

    YanıtlaSil
  2. mrb defne, postalar eve geliyor, eğer sen yoksan kapıcıya falan bırakabiliyolar. en kötü ihtimal bir not bırakıyorlar.zaten sipariş numaranla takip edebiliyosun. kargo istbula ulaştı gibi yazıyor . ama şuna dikkat etmek gerek 100 euroyu geçerse gümrüğe takılabiliyor.umarım yardımcı olabildim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mrb. ben bloga yeni kaydoldum bu bloga yazdım mı bilmiyorum ama uzun zamandır takip ettğim bloglardan bri. bnm bloga da bakarsan sevinirim.:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Alışveriş Manyağı = )

    YanıtlaSil
  5. iyi günler öncelikli bu konuyu açtığınız için teşekkür ederim bende bu siteden alışveriş yapmak istiyorum fakat daha önce hiç internet üzerinden alışveriş yapmadım!malesef..Yani sormak istediim nasıl ödeme yapıyoruz kredi kartı numarası gibi şeyler mi veriyoruz bide paypal falan gibi şeyler de var lütfen yardmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. slm.. madem konu açmışsın 2 tane sorum olacak izninle; birincisi; arkadaşının üzerinden alıyorsun fakat her alış verişinde farklı bir arkadaşın mailini mi vermek lazm dimi diye saçma bi soru soracağım? çünkü her sipariş verdiğinde o kişinin hediye hakkını elinden almış oluyoruz buna bi çözümün vardır belki. ikincisi; sample diye nereye yazacağım bilemedim ben?

    YanıtlaSil