29.07.2009

ARTDECO





Artdeco
benim bildiğim bir marka değildi. Sadece Douglas'a gidince gözüme çarpardı. Anneler günü için indirim olduğunu görünce , tabiki fırsatı kaçırmadım ve atladım. Satıcı bayan da baya bi övdü zaten..

Sonra hemen nette artdeco neymiş neciymiş araştırmaya koyuldum. Hay Allah ben nasıl duymamışım bu markayı. Gayet de ünlü bir kozmetik markasıymış :( Daha çok salonlarda kullanılmaktaymış ürünleri. ( tevekkeli satıcı bayan öve öve bitirememişti, türkiyeye yeni geliyor ondan bilmiyosunuz dedi durdu... ) yorumlar çok iyi ürünler hakkında.

Mua da yorumlar gayet iyi...
tıktık...

Neyse bişeyler kaptım ya, yaşasınnnn....:D


Aldıklarıma gelince ;( taaaa anneler gününde ilk aldığım zamandan kalma fotolar )



Bu paletin özelliği tak çıkar olması . Bitince tabletlerden alıp yerine koyabiliyosunuz. Sadece far paleti olarak değil, allık, kapatıcı vs. tarzın da palet oluşturabiliyorsunuz. Değişik palet desenleri ve boyutları mevcut, çok ciciler... Zaten artdeconun en çok satanları listesinde.

Renkler çok soft ve azıcık sürmeniz bile yetiyor.Ttoz olup uçmuyor rengini gayet güzel veriyor, fırçaya gelmesi için elli defa sürmeniz gerekmiyor. Kısacası farlarda memnun kaldım...






Artdeco eyeshadow base ve ruj fırçası var sırada ;

Aynen yukardaki palet gibi bu base de en çok satanlar listesinde. Yapısı çok şefaf krem gibi, fırçayla sürmek daha doğru olur sanırım, çünkü elle sürünce eliniz mi emiyor yoksa göz kapağınız mı farkedemiyosunuz. Çok kullanırsanız göz kapağınızda birikme yapabilyor. Azıcık sürmek yeterli....









Ruj fırçasından ne beklenir bilmiyorum ama görünüşü ve kullanışı gayet güzel. Bazıları ruju almaz resmen kazır bu öyle değil..Beğendim, şık ve kullanışlı bir fırça ...







Artdeconun bir çok ürünü ödüllü.(
http://www.artdeco.de/en/nc/cosmetics/bestsellers/)

Açıkcası gerek ambalajları gerekse kullandığım ürünlerden memnuniyetim bu markaya bi sempati doğurdu içimde,gayet profesyonel ve kaliteli bir marka olduğunu düşünüyrum. Sitesini de çokk beğendim. Biraz gezinirseniz çok hoş uygulama ip uçları ve öneriler var..











Bazı yorumlarda fırçalarının ve bronzerlarının da çok kaliteli olduğu yazıyordu....Onlarda ilgimi çekmedi değil. İlgimi çeken diğer bi ürün ise glossları.. Süper görünüyordu, denedim ve bayıldım....






Ayrıca pure minerals adında bir mineral seriside mevcut. Uygulama teknikleri videolar falan bulabilirsiniz sitede...Fondöteni de ödüllü bu serinin.
.




Fotoğraflar http://www.artdeco.de/en/cosmetics/ sitesinden alıntıdır...



http://mizzchievouz.blogspot.com/2009_01_01_archive.html

http://britishbeautyblogger.blogspot.com/2009/05/brand-to-watch-art-deco-cosmetics.html


5 yorum :

  1. kutusundaki dantel deseni için alırım ben bunları :D

    YanıtlaSil
  2. :D bende çok beğendim o desenleri valla

    YanıtlaSil
  3. tüm makyaj serimi yurtdışından artdecodan aldım, çok da memnunum, özellikle rimeli ve bronzlaştırıcı pudrası süper, allık yerine bile çok rahatlıkla kullandım. rimelini kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Fiyatlarını yazabilir misin, bulamadım da :)

    YanıtlaSil
  5. eyeliner ları göz kalemleride mukemmel.Renkli eyelinerları harika renkleri super birde cok ilginc makyajı temizlerken diger eyelinerlarda oldugu gibi gozunuzun heryerine bulasmıyor.ince bi tabaka halinde parca parca cıkıyor.Ben en cok buna bayıdım temizlerken hic bulasma yok.Tavsiye ederim

    YanıtlaSil