12.06.2009

Ne ? Gelin makyajı mı ? Yok daha neler !

Ayol ben kiiim gelin makyajı yapmak kim... Hem de malzemelerimin yarısı öğrenci evimdeyken, kısıtlı imkanlarla... Boşver bu işleri kızım sen, boşver...


E madem çok heveslendim, hadi anlatayım da içimde kalmasın.

Efendim ilk olarak göz kapağımıza ve çevresine kapatıcı sürdük.





Ardından fotoğraftaki Inglot paletimizden en açık renkli farı aplikatöre aldım.



Göz kapağıma uyguladım.



Ahanda böyle oldu :



Paletimden kahverengi farı aplikatöre aldım...




Şekilde görüldüğü gibi bir üçgen çizdim = )



Sonra o üçgeni Inglot far fırçam ile dağıttım.



Göz altım için kullandığım fırçamı diğer evde unuttuğumdan (:@) aplikatöre talim ettim ve göz kapağımda kullandığım kahvenin aynısını göz altıma da uyguladım.



Neden bilmem, yeterince koyu gelmeyen rengi koyulaştırmak için göz altıma sürme çektim.



Vazgeçilmezim olan eyeliner'ı sürdüm.



Eyeliner sürülmüş hali :



Inglot paletimde, ilk makyaja başlarken kullandığım açık renk farı bu sefer kaş altıma uyguladım.





Bu korkunç görüntü için özür dilerim, eminim daha masumunu çekebilirdim !



Ver gelinlik efektini ... Çek perdeyi gözüne gözüne !







İşte bu kadarrrr. Fena sayılmaz değil mi ?

5 yorum :

  1. Torak tonlarında yapılan her türlü makyajı seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Aslı ve Mine, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. bende beğendim, hem doğal olmuş hem de özenli ;)

    YanıtlaSil
  4. Aranıza yeni katıldımmm:)hacer'cim seni uzun süredir büyük bir zevkle takip ediyodum izleyicin oldum çok çok çok şirinsin iyiki tanıttım kendini bize.Makyaja diyecek yok çok güzel omuş ama o gölgeyi vermek için o fırça şart mı inglota gittim bugün onu tavsiye ettiler çünkü.

    YanıtlaSil
  5. tam da benim sevdiğim tarz bir gelin makyajı olmuş, gelin makyajı dediğin gözü yormaz ama iddialı olur, gayet başarılı bir çalışma çıkarmışsın, ancak bir önerim var kaş boyunu biraz daha kısa tutmak hem insanın yüzünü daha dinç gösteriyor hem de kaşlar daha kalkık durduğundan makyajı daha hoş gösteriyor

    YanıtlaSil